Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

Sala do tańca osobno - co myślisz?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Miejsce przyjęcia weselnego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrowkaK2
początkujący
początkujący


Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2

PostWysłany: Czw 18 Sie 2011, 16:27    Temat postu: Sala do tańca osobno - co myślisz? Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam pytanie, mam ładną sale w dworku tylko jedyny minus (a może nie)to taki że sala ze stołami jest oddzielnie niż sala do tańca. W prawdzie są duże rozsuwane drzwi i miedzy nimi wąski korytarz.
Podpowiedzcie czy byłyście na takim weselu lub robiłyście same w takiej sali i jak to wypadło, ja nie mam doświadczenia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agattt
moderator
moderator


Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 13577

PostWysłany: Czw 18 Sie 2011, 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam nic do rozdzielenia sali siedzących i tańczących dopóki jedni i drudzy widzą się nawzajem. Jeżeli się nie widzą to cierpi na tym atmosfera wesela i zabawa nie jest już taka sama.
Takie jest moje zdanie.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewelinka89
moderator
moderator


Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 9831

PostWysłany: Czw 18 Sie 2011, 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem