|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadow's wife guru
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 10413 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9 Cze 2011, 20:48 Temat postu: |
|
|
juli1221 napisał: | my dostalismy cenę na 2012 i mamy w umowie, ze nie może sie zmienić
|
my też mamy zaznaczone, że cena nie ulegnie zmianie _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sandra88 guru
Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 2877
|
Wysłany: Czw 9 Cze 2011, 22:16 Temat postu: |
|
|
my mieliśmy za sale wpłacić 500 zł zaliczki ale wpłaciliśmy 6000 tys. bo byliśmy pewni tej daty i że się nie rozmyślimy ale wszytko sie inaczej potoczyło no ale mieliśmy to szczęście ze właściciel sali zwrócił nam wszytko co do grosza. Natomiast za zespół fotografa i kamerzystę zapłaciliśmy całość później tego żałowaliśmy bo były małe problemy z zespołem bo nie chciał nam zwrócić pieniędzy więc napisaliśmy aneks do umowy że wykorzystamy ich usługi w późniejszym terminie a z fotografem i kamerzystą załatwiliśmy tak że zatrzymał on tylko 10% czyli 300 zł a resztę nam oddał no i te 300 zł też nie przepada jest to zaliczka na kolejny termin. i jak tylko ustalimy datę musimy ich o tym powiadomić. |
|
Powrót do góry |
|
|
Juliette guru
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 2929
|
Wysłany: Pią 10 Cze 2011, 9:09 Temat postu: |
|
|
Azadi napisał: | ewelinka89 mnie się to tez wydawało dziwne, ale mamy dowód wpłaty na konkretną salę i dzień, poza tym nie mamy menu, nie będziemy korzystać z gotowego tylko skomponujemy coś własnego według upodobań, i stąd nie wiemy dokładnie ile wyniesie cena od osoby. Zresztą lokal się nie zwinie nagle, ma zbyt dobrą renomę, więc się nie boję |
Już nawet nie chodzi o to, że lokal "się zwinie", ale nie mając umowy dajecie im prawie nieograniczone pole do podyktowania Wam dużo wyższej ceny "od talerzyka". Tym bardziej, że wybierać menu będziecie pewnie krótko przed ślubem, więc wtedy raczej nie zdecydowalibyście się na szukanie nowej sali. To jest klasyczny chwyt właścicieli, którzy chcą zawyżać ceny wiedząc, że się nie wycofacie. Przecież załącznik można dodać później. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gosiula guru
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 3139 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 10 Cze 2011, 9:46 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak wy macie podpisane umowy ale u nas na umowie mamy napisane że menu w zależności jakie sobie wybierzemy zawiera się w cenie od 160 do 180 złotych i jest zastrzeżenie że cena może wzrosnąć o wskaźnik inflacji i tyle _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Pią 10 Cze 2011, 10:14 Temat postu: |
|
|
Gosiula napisał: | nie wiem jak wy macie podpisane umowy ale u nas na umowie mamy napisane że menu w zależności jakie sobie wybierzemy zawiera się w cenie od 160 do 180 złotych i jest zastrzeżenie że cena może wzrosnąć o wskaźnik inflacji i tyle |
Ja mam umowę na restaurację w danym dniu i do niej jest aneks z konkretnym menu i cenami. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wrzos2012 bywalec
Dołączył: 18 Lis 2011 Posty: 130
|
Wysłany: Pon 21 Lis 2011, 13:26 Temat postu: |
|
|
My wpłaciliśmy 1000 zł zaliczki wraz z umową na cenę 155zł za osobęw2012 roku i ta cena się nie zmieni. Ok. 6tys. wpłacimy miesiąc wczesniej i dalsze rozliczenie po weselu. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ann_ kandydat
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 13
|
Wysłany: Pon 21 Lis 2011, 23:31 Temat postu: |
|
|
My rezerwując sale 2 lata wcześniej i podpisując umowę wpłacaliśmy 2000 zł. kolejne 2000 wpłacamy pół roku przed weselem, Dwa tygodnie przed wpłacamy połowę kwoty, która została, a dzień po weselu kolejną połowę. cena za osobę to 195 zł, z tym że w umowie jest napisane, że kwota może ulec zmianie do 5zł wzwyż ze względu na możliwe podwyżki cen żywności ;/ _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
MagdaL kandydat
Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 42
|
Wysłany: Czw 4 Gru 2014, 11:56 Temat postu: |
|
|
też nie spotkałam się z tak dużą zaliczką. Wpłacaliśmy na salę 10% zaliczki, kamerzyście i fotografowi nie, dekoratorce kościoła i sali też nie, dj też nie |
|
Powrót do góry |
|
|
tynka2506 maniak
Dołączył: 24 Sie 2014 Posty: 1316 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: Czw 4 Gru 2014, 17:14 Temat postu: |
|
|
My zapłaciliśmy 500 zł zaliczki za salę resztę wpłacamy po weselu
fotografowi nic a DJ 250 zł
wydaje mi się , że te zaliczki to taka norma _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kasia11889 uzależniony
Dołączył: 01 Paź 2013 Posty: 881
|
Wysłany: Czw 4 Gru 2014, 19:03 Temat postu: |
|
|
U nas było 1000zł zaliczki na restaurację-reszta po weselu (niedz lub pon)
Kamerzysta 200zł, Zespół 200zł a fotograf nic (znajoma ). _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|