|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gosiula guru
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 3139 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 9:01 Temat postu: |
|
|
my płaciliśmy 1000 zł w lutym 2010, resztę płacimy 60% tydzień przed weselem i a pozostałą część w poniedziałek po weselu _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheryl maniak
Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 1221
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 9:21 Temat postu: |
|
|
...........
Ostatnio zmieniony przez Sheryl dnia Pon 16 Sty 2012, 18:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
blondyna142 guru
Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 2559
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 9:44 Temat postu: |
|
|
ja wpłacałam 1000 zł zaliczki przy podpisaniu umowy, na 7 dni przed slubem musimy wpłacic 50% całości juz _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
southpola początkujący
Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: TD
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 10:46 Temat postu: |
|
|
1000zł a 5000zł to jest różnica tym bardziej że jest jeszcze 17 miesiecy do ślubu jak bylismy tam to własciciel mówił ze czasu duzo jest wiec nie trzeba sie spieszyc a tu dostaje meila dwa tygodnie po naszej wizycie od babki która sie tym zajmuje ze ,,daliśmy państwu dwa tygodnie czasu więcej na zaliczke wiec prosze o wplate przy podpisaniu umowy lub maja panstwo 7dni od podpisania umowy na wlate zaliczki'' no to sory cos tu jest nie tak;/ |
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 10:47 Temat postu: |
|
|
Wszystko musicie mieć dokładnie określone w umowie.. Kiedy, jaka część etc. My płaciliśmy 2 tysiące teraz, reszta po weselu.
A wszystko pewnie jest uzależnione od tego z jakiej formy obsługi korzystacie - w restauracji mają pieniądze, więc chcą później. Kucharka weźmie więcej pieniędzy wcześniej, bo musi za coś składniki kupić. Ale z takim wyprzedzeniem to strasznie dużo. A ile mniej więcej wychodzi wam całość? Bo jak wielkie, wystawne przyjęcie to może być, ale jak niewielkie to wysoka suma. U nas wyszło ponad 20% i myślałam, że to dość sporo..
Azadi dobrze, że macie dokładne dane w potwierdzeniu wpłaty, ale przyznam, że nie podoba mi się ten brak umowy. Przecież umowę i tak pewnie mają z wzoru i nic tam nie zmieniają, a załączniki/aneksy można ustalić później. Dziwne, że teraz umowy nie chcieli;/
Ostatnio zmieniony przez ewelinka89 dnia Sro 27 Kwi 2011, 10:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
southpola początkujący
Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 5 Skąd: TD
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 10:55 Temat postu: |
|
|
ewelinka89 wychodzi nam niecałe 20,000zł za impreze |
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 11:32 Temat postu: |
|
|
southpola napisał: | ewelinka89 wychodzi nam niecałe 20,000zł za impreze |
To w sumie ok. 25%.. Sporo jak na tak długi okres, ale też i takie zaliczki bywają. Porozmawiajcie o rozbiciu jej na jakieś raty, np. po tysiącu co miesiąc. A z drugiej strony jak podpisaliście taką umowę, to jedynie na ich życzliwość możecie liczyć. To zaliczka, czy zadatek? |
|
Powrót do góry |
|
|
agattt moderator
Dołączył: 17 Lut 2011 Posty: 13577
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 11:41 Temat postu: |
|
|
Zaliczka jest wpisana w umowie, więc nie przepadnie. Problem jedynie w tym, że różnie w życiu bywa i może ta zaliczka przepaść czasami. My w umowie z salą (koszt wyniesie ponad 30 tys na pewno) wpłącaliśmy 2000 zł zaliczki. Zespołowi za 3000 zł dawaliśmy 100 zł zaliczki a fotograf za 2500 zł życzył sobie 500 zł zaliczki. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
owiraptorek uzależniony
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 569 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 12:11 Temat postu: |
|
|
Nas całość wyniesie ok 6tys i wpłacamy 500zł zaliczki. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Azadi guru
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 2992 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sro 27 Kwi 2011, 12:59 Temat postu: |
|
|
ewelinka89 mnie się to tez wydawało dziwne, ale mamy dowód wpłaty na konkretną salę i dzień, poza tym nie mamy menu, nie będziemy korzystać z gotowego tylko skomponujemy coś własnego według upodobań, i stąd nie wiemy dokładnie ile wyniesie cena od osoby. Zresztą lokal się nie zwinie nagle, ma zbyt dobrą renomę, więc się nie boję
Co do reszty zaliczek, to dj'owi dawaliśmy 300zł (z 1500), fotografowi 100zł (z 1800), dziś za suknię 500zł (z 1600). _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|