|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szczęśliwa27 początkujący
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20 Lut 2011, 20:10 Temat postu: cena=jakość? |
|
|
Tak sobie czytam Wasze posty i nie rozumiem, dlaczego niektórzy krytykują dziewczynę, która chce podziękować Panu Pawłowi za zorganizowanie wesela tanio i dobrze.
Mnie to wcale nie wygląda na ukryty marketing, przecież koleżanka wcale nie wymieniła nazwy lokalu itd...
Jak sama się orientowałam o cenach wesel w mojej okolicy Wielkopolski to naprawdę zdarzają się ciekawe miejsca od 130zł/os
Pozdrawiam Wszystkich
Sylwia _________________ Małżeństwo czyni z dwóch przerywanych linii jedną całą.
Daje dwóm poszukującym naturom sens życia i coś, dla czego warto żyć |
|
Powrót do góry |
|
|
zuzana kandydat
Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 19 Skąd: Eslohe-Sauerland (Niemcy)
|
Wysłany: Pią 25 Mar 2011, 9:52 Temat postu: Re: c.d. |
|
|
[quote="asiulka1986"]Witajcie! Nikogo nie będę zmuszać, aby korzystał z usług Pana Pawła - pomyślałam sobie, że w ten sposób mogę symbolicznie podziękować za cudowne zorganizowanie mojego wesela. Na marginesie sala była świetna, przyjęcie było nie na 30, a na 65 osób, jedzenie było bardzo dobre, a przy tym było go tyle, że zabraliśmy do domu wypełnione nim ogromne pudło, a alkohol był bez ograniczeń . Na marginesie - wspólnie z narzeczonym cały ciężar finansowy za przyjęcie musieliśmy wziąć na siebie - rodzice nie mogli nam pomóc, tym samym weselne za takie pieniążki jak zapłaciliśmy ostatecznie nie tylko się zwróciło, ale także coś zostało na czarną godzinę.
Trzymajcie się ciepło i wszystkiego dobrego w Waszych poszukiwaniach![/quote]
Witaj, a moglabys cos wiecej nt tego p. Pawla napisac i przedewszystkim skad on jest. My planujemy wesele na 120os. Rowniez placimy z wszystko sami. Moja kalkulacja wyniosla 45.000zl, ale sam ubior 7500. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Pią 25 Mar 2011, 12:49 Temat postu: |
|
|
Gdyby to była dziewczyna korzystająca z forum może być uwierzyła. Jak ktoś wchodzi na forum ślubne po ślubie, żeby założyć dwa wątki o usługach danej firmy, to na 100% reklama.
11 tysięcy na 65 osób - wychodzi 169 zł na osobę.. A w tym zespół. No a gdzie pieniądze na ubranie, na obrączki, zaproszenia i wiele innych wydatków? |
|
Powrót do góry |
|
|
Roleska kandydat
Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 11
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 12:08 Temat postu: |
|
|
Przejrzałam forum, ale praktycznie nikt się nie wypowiada o weselu w domu.
My planujemy zrobić w domu dziadka mego Narzeczonego. Jest tam ogród i spory dom. Stoliki na dworze, a jakby miało padać to wynajmiemy namioty jakieś specjalne weselne.
O właśnie wiecie coś o takich weselach? Ciekawa jestem opinii i jakie rozwiązania ludzie przyjęli. Np. miejsce do tańczenia itd.. |
|
Powrót do góry |
|
|
zuzana kandydat
Dołączył: 24 Mar 2011 Posty: 19 Skąd: Eslohe-Sauerland (Niemcy)
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 13:12 Temat postu: |
|
|
czesc, niewiem czy to takie tansze rozwiazanie jest skoro sam namiot wraz z parkietem do tanczenia kosztuje ok 7000-8000zl. Ja osobiscie nie chcialabym miec takiego stresu przyjecia w domu, rodzina wczesniej przyjezdza i w ogole, ale podziwiam chec tradycyjnego wesela na 'podworku'. |
|
Powrót do góry |
|
|
Roleska kandydat
Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 11
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 13:23 Temat postu: |
|
|
no właśnie jeszcze nie sprawdzaliśmy ile taki namiot kosztuje... Ale i tak będziemy robić u dziadka, bo nie chcemy wynajmować sali. A mi się marzy wesele pod chmurką , byle by z tej chmurki nie kapało |
|
Powrót do góry |
|
|
agattt moderator
Dołączył: 17 Lut 2011 Posty: 13577
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 13:27 Temat postu: |
|
|
Roleska warunki atmosferyczne to jedno, a drugie to chociażby komary. W miesiącach letnich miejscami nie da się wytrzymać na zewnątrz wieczorem :/ Weźcie to pod uwagę. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
owiraptorek uzależniony
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 569 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 13:42 Temat postu: |
|
|
Sam pomysł bardzo fajny Jestem ciekawa szczegółów logistycznych _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 13:53 Temat postu: |
|
|
Szczerze, to raczej wyjdzie to drożej - z tego co widziałam jedną ofertę to za m2 wyjdzie ok. 100 zł, a taki namiot musiałby być spory..Nie wiem czy już stoły w tą cenę wchodzą? Potem catering, w przypadku takiego miejsca na pewno wypożyczenie naczyń, bo raczej tyle nie macie - jak bierze się pod uwagę salę/restaurację takie rzeczy już są.. To na początek już daje pokaźną sumkę.. |
|
Powrót do góry |
|
|
Yenna maniak
Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 1339 Skąd: Gliwice/Zabrze
|
Wysłany: Wto 12 Kwi 2011, 13:58 Temat postu: |
|
|
Też mi się tak wydaje, że wyjdzie wbrew pozorom drożej.
A o samych przygotowaniach, wolę nawet nie myśleć. Bo przecież KTOŚ to musi przygotować. _________________ 04.06.2011
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|