Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

nasze przygotowania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolinaN
kandydat
kandydat


Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 26

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 12:08    Temat postu: nasze przygotowania Odpowiedz z cytatem

u nas wszystko się odwleka w nieskończonośc.
postanowiliśmy zrobić skromne wesele- wynajęta sala w Miejskim Ośrodku Kultury, kucharka ze szkoły Piotrka, trochę problem z zespołem, bo bardzo drogo. na wsyztsko łącznie ze strojami planujemy wydać 10tysięcy- mieliśmy zebrać w rok, ale udało się tylko 6tys. teraz w wakacje ja nie zarabiam- bo pracuję w prywatnej szkole muzycznej, więc musimy na dalsze oszczędzanie czekać do września.

Właściwie to jestem tym wszystkim przerażona- nie mam pojęcia, co i jak załatwiać, w jakiej kolejności..........
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
deina
guru
guru


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 2045
Skąd: Warszawa/Zatory

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam zajrzeć do wątku "Co już mamy załatwione" jak również do wątków technicznych dotyczących nauk, poradni, papierkologii itd. A przede wszystkim nie stresować się nadmiernie: ja mam dziś studniówkę, a jeszcze nawet nie zakupiłam sukni...;)
_________________
And you who seek to know Me, know that the seeking and yearning will avail you not, unless you know the mystery: for if that which you seek, you find not within yourself, you will never find it without.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
karolinaN
kandydat
kandydat


Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 26

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy w ogóle zmieścić się w budżecie 10tys jest realne???zapraszamy ok 40 osób
ja to widzę tak-
kościół mamy za darmo, bo jesteśmy muzykami, często tam graliśmy za darmochę na różnych uroczystościach
strój- ja w salonie sukien wizytowych ok 500zł, Piotrek 500zł, jakieś pierdoły 500zł- mamy 1500
sala 1000zł
jedzenie i alkohol 2500zł kucharka, mam nadzieję, że jakieś 800zł
od początku mamyok 6000zł
zespół coś może po znajomości, 2000zł
zostaje na rzeczy przeze mnie nieuwzględnione 2000

nie planujemy fotografa, kamerzysty, wynajęcia samochodu i podobnych rzeczy

Co ważnego pominęłam??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pablo&Aga
gaduła
gaduła


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 339
Skąd: Kraków - Azory

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

karolinaN napisał:
czy w ogóle zmieścić się w budżecie 10tys jest realne???zapraszamy ok 40 osób
ja to widzę tak-
kościół mamy za darmo, bo jesteśmy muzykami, często tam graliśmy za darmochę na różnych uroczystościach
strój- ja w salonie sukien wizytowych ok 500zł, Piotrek 500zł, jakieś pierdoły 500zł- mamy 1500
sala 1000zł
jedzenie i alkohol 2500zł kucharka, mam nadzieję, że jakieś 800zł
od początku mamyok 6000zł
zespół coś może po znajomości, 2000zł
zostaje na rzeczy przeze mnie nieuwzględnione 2000

nie planujemy fotografa, kamerzysty, wynajęcia samochodu i podobnych rzeczy

Co ważnego pominęłam??


Może zamiast drogiego zespołu DJ'a. Powinno wyjść taniej. Jak robicie wesele na 40 to dziwi mnie ile przeznaczyliście na alkohol. My robimy na 80 i za wódkę daliśmy 1600 zł.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Justii
maniak
maniak


Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1117

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

karolinaN napisał:
czy w ogóle zmieścić się w budżecie 10tys jest realne???zapraszamy ok 40 osób
ja to widzę tak-
kościół mamy za darmo, bo jesteśmy muzykami, często tam graliśmy za darmochę na różnych uroczystościach
strój- ja w salonie sukien wizytowych ok 500zł, Piotrek 500zł, jakieś pierdoły 500zł- mamy 1500
sala 1000zł
jedzenie i alkohol 2500zł kucharka, mam nadzieję, że jakieś 800zł
od początku mamyok 6000zł
zespół coś może po znajomości, 2000zł
zostaje na rzeczy przeze mnie nieuwzględnione 2000

nie planujemy fotografa, kamerzysty, wynajęcia samochodu i podobnych rzeczy

Co ważnego pominęłam??

A obrączki?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pablo&Aga
gaduła
gaduła


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 339
Skąd: Kraków - Azory

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Justii"
Co ważnego pominęłam??[/quote]
A obrączki?[/quote]


Też nie muszą być drogie. My mamy za 600 PLN
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Justii
maniak
maniak


Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 1117

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 14:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie że nie muszą ale warto je w ogóle wziąć pod uwagę Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ewqa04
guru
guru


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 4995

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 14:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jaka kucharka weźmie od Was 800zł? A obsługa? Przeciez kucharka do stołu nie podaje. Ja mieszkam na prowincji, u nas kucharka plus kelnerki biorą 2500zł za obsługę wesela.

A jeśli chodzi o kształt wesela, to ma byc tylko obiad i do tego jakieś ciasto i do domu? Bo 2500 na całe przyjęcie (czyli obiad, do tego przekąski i dania gorące oraz alkohol), to powiem Ci szczerze w życiu nie wystarczy Confused
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kaja
uzależniony
uzależniony


Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 887

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A jeśli chodzi o kształt wesela, to ma byc tylko obiad i do tego jakieś ciasto i do domu? Bo 2500 na całe przyjęcie (czyli obiad, do tego przekąski i dania gorące oraz alkohol), to powiem Ci szczerze w życiu nie wystarczy


Zgadzam się, nie ma szans. Myślę, że nawet jeśli to byłby obiad + tort + jakieś ciasto, owoce i jedno danie gorące, to minimum 80 zł za osobę trzeba liczyć. i do tego alkohol.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
karolinaN
kandydat
kandydat


Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 26

PostWysłany: Czw 17 Cze 2010, 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kelnerkami będa byłe uczennice Piotrka, obecnie licealistki- myślę,że 2 osoby to aż nadto, damy im po stówce i z głowy.
Jak kucharka ze szkoły będzie chciała dużo, to się umówimy,żeby w cenie zrobiła tylko ciepłe dania, wsyztskie przystawki, sałatki zrobię ja z przyszłą teściową i bratową 2dni wcześniej.

Nie robimy takiego prawdziwego tortu, coś wykombinujemy.........
No to może właśnie wezmę DJa, obrączki da się po 200zł za sztukę kupić, nie ma problemu......

Nie wiem, ale jeśli np budżet teraz nam się rozrośnie do 15tys, to kolejny rok minie zanim dozbieramy.
Nie wiem, jakim cudem, ale musimy się w tej kasie zamknąć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group