Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

budżet
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ola89
gaduła
gaduła


Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 493
Skąd: Chatka z piernika ;]

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Smile Udało Nam się z saląuśmiech 80 zł od osoby to nie dużouśmiech
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
azia
gaduła
gaduła


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 381

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to macie taniutką salę lol
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Violetta
kandydat
kandydat


Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 41
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na nasze wesele zaproszonych będzie około 65 osób do tego musze doliczyć 8 osób, takich jak kamerzysta, fotograf itp., mam przy tym nadzieje, że zmieszcze się w 10 tysiącach. Na szczęście uszycie sukienki wyjdzie mnie taniutko, więc może się uda!
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
azia
gaduła
gaduła


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 381

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

życzę powodzenia Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Angel1978
maniak
maniak


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1412

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 23:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie wiem, jak wy załatwiacie, takie tanie wesela, u nas sama sala bez jedzenia 10.000. Gości mamy 70 osób, budżetu ustalonego nie mamy, robimy tak jak nam się podoba, i płacimy tyle ile trzeba. Na szczęście nie musimy się ograniczać, więc problemów nie mamy.
_________________
Mój wielki dzień 08.08.09. Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam przyszłe panny młode:)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Violetta
kandydat
kandydat


Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 41
Skąd: kuj-pom

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 23:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mieszkam na wsi i w tym wypadku na szczęście u nas ceny nie są tak wysokie jak w miastach szczególnie dużych . 10 tysięcy to jest wydatek, który poniose ja osobiście, nie doliczam do tego wydatków mojego R. uśmiech
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Angel1978
maniak
maniak


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1412

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To tylko pozazdrościć, u nas to chyba nie możliwe smutny
_________________
Mój wielki dzień 08.08.09. Już nie mogę się doczekać. Pozdrawiam przyszłe panny młode:)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
azia
gaduła
gaduła


Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 381

PostWysłany: Czw 19 Mar 2009, 23:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja też się zastanawiam nad tym, bo policzmy tak skromnie na wesele na 60 osób. założenie jest takie, że ktoś płaci za osobę 100 złotych. to za samo to mamy 6000 a do tego wódka , powiedzmy najtańsza z biedronki za 13 złotych Twisted Evil i liczymy po 0,5 na łepka to nam daje 780 złotych a wiadomo, że coś w zapasie trzeba mieć czyli liczmy ok 1000 na wódkę. tak więc mamy już 7 tysięcy. do tego dochodzi sukienka, fryzjer,garnitur, kościół, orkiestra,kwiaty, kamerzysta albo fotograf <dla obcięcia kosztów wybieramy tylko jednego> no i przede wszystkim obrączki. moim skromnym zdaniem nawet przy cięciu wszystkich kosztów obawiam się, że 10 tys to mało Confused
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ta_z_szafy
kandydat
kandydat


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 52

PostWysłany: Pią 20 Mar 2009, 6:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak Violetta, dużo zależy od wielkości miasta. I trochę bez sensu porównywać koszty wesela w np. Wawie i małej mieścinie (ok. 10 tys mieszkańców). Raz że inne są ceny, dwa inna organizacja. W takim małym miasteczku rzadko wesele robi się w "knajpie", tj. lokalu gdzie mowisz ile bedzie gości i wybierasz menu, a lokal sam się o wszystko martwi (może nie dokładnie tak, ale chyba wiecie o co mi chodzi), prędzej wynajmuje się "czystą salę", oddzielnie kucharkę, przy czym samemu po ciotkach organizuje się ekipę do przygotowań typu krojenie sałatek, dekoracja sali, mycie i ustawianie naczyń.

I oczywiście to nie jest reguła (żeby zaraz nie odezwały się głosy sprzeciwów), ale wkład własnej pracy ma spore znaczenie przy kosztach, wiem to bo robiliśmy takie porównanie przy weselu siostry (w 16-tysięcznym miasteczku), w końcu zdecydowali się że "sami świnie będą ganiać" i ostatecznie wyszło taniej niż proponował lokal i jedzenia zostało tak że wesele jeszcze tydzień się ciągnęło (szwagier ma dom na wsi więc było gdzie się bawić), ale ile było przy tym pracy fizycznej to druga rzecz której do kosztów się nie liczy.
Pozostaje kwestia na czym komu bardziej zależy, jeśli zdecyduje się dużo zrobić samemu, to wyjdzie taniej, a jesli wynajmie ludzi będzie drożej.

Na zakończenie, zwracam uwagę że przy porównaniu kosztów nie jest ważne tylko ilość gości, ale chociażby wielkość miasta, a może i wschód, zachód Polski (czy też inny kraj).
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eedytka
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 192

PostWysłany: Pią 20 Mar 2009, 8:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ola89 napisał:
Smile Udało Nam się z saląuśmiech 80 zł od osoby to nie dużouśmiech


oooo to nappawdę malutko. ja robię w restauracji i najtaniej w okolicy wyszło mnie 120 zł od osoby + 5zł \os za ciasto
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ślubne :: strona główna -> Przygotowania do ślubu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group