Ślub-Wesele.pl - odwiedź nasz portal ! Fryzury ślubne 2016 Komis ślubny Baza firm Życzenia ślubne :: Portal dla nowoczesnych rodziców - AchTeDzieciaki.pl

Forum ślubne Ślub-Wesele.pl

koszty ślubu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ślubne :: strona główna -> Archiwum postów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Angel19989
początkujący
początkujący


Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 2

PostWysłany: Sro 17 Lut 2010, 18:04    Temat postu: koszty ślubu Odpowiedz z cytatem

jestem tutaj nowa. planujemy w 2012 na lato wziąć ślub z moim narzeczonym. robimy na sucho kosztorys ślubu i wychodzi że na 100 osób będziemy potrzebować ok 40 tysięcy. moje pytanie jest takie jak obniżyć koszty. wiem na pewno że sala nas wyniesie ok 18 tysięcy. a drugie moje pytanie jest takie z czego możemy zrezygnować. nie chcemy wynajmować samochodu tylko ktoś ze znajomych albo rodziny będzie nas wiózł. chciałabym się zamknąć w kwocie 30 tysięcy. a i inne pytanie moje to jest to czy ktoś się orientuje ile może wziąć krawcowa za uszycie sukni.

czekam na odpowiedzi.
pozdrawiam.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MissIndependent
moderator
moderator


Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 6409
Skąd: gliwice/zabrze

PostWysłany: Sro 17 Lut 2010, 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest już kilka tematów, gdzie na pewno wszystko jest napisane, kto ile zapłaci, za co, co zrobić, by oniżyć koszty śłubu. np. tutaj http://forum.slub-wesele.pl/viewtopic.php?t=1872 czy tutaj http://forum.slub-wesele.pl/viewtopic.php?t=2885&sid=61e3c1f647a2ae023775cfbe26578d1f Smile
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Aga_ta
początkujący
początkujący


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 5

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poczytałam sobie trochę o kosztach ślubu...
nie wiem, może ja coś źle liczę ale w Warszawie standardowa cena za talerzyk w przyzwoitej restauracji to 250 zł. I często ta cena nie zawiera alkoholu. My planujemy zaprosić około 150 osób... Więc kwota się robi poważna. Nie wiem jak Wam się udaje zamknąć budżet całego wesela w 15-20 tys. Może są jakieś sposoby na obniżenie kosztów? No, raczej nie wchodzi w grę okrojenie liczby gości. Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pablo&Aga
gaduła
gaduła


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 339
Skąd: Kraków - Azory

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Strasznie dużo jak na osobę. My mamy wynajęty catering i płacimy 110 zł a menu całkiem OK.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Liziii
guru
guru


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 6311

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aga_ta niekoniecznie uśmiech 250zł to chyba ceny restauracyjne, a gdzies na obrzerzach Warszawy nie znajdują sie lokale typu domy weselne? Tam powinno byc taniej.
Musicie tez osobno liczyc cene alkoholu bo oprocz restauracji, gdzie nie wolno wnosic wlasnego, to wszedzie trzeba sie tym zajac we wlasnym zakresie. A na 150 osob nie wiem ile wy liczycie ale przecietnie, zeby nie braklo, liczy sie 0,5l na osobe. to jest 150 butelek, niech kazda kosztuje 20zł... to juz wychodza dodatkowe tysiące.
Musicie przekalkulowac ile tak maksymalnie jestescie w stanie dac za "talerzyk" i szukac pod tym kątem. Mozna naprawde znalezc fajne miejsca za nieduze pieniadze uśmiech
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Juliette
guru
guru


Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 2929

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak chce się zaoszczędzić nie zmniejszając listę gości to trzeba przede wszystkim szukać tańszego lokalu, bo to zwykle największa pozycja w budżecie. Poza tym zamiast zespołu DJ, rezygnacja z kamerzysty, kupno sukni używanej, brak poprawin itp. Ogólnie uważam, że z czegoś trzeba wtedy zrezygnować, bo jak chce się mieć wszystko, ale za niższe ceny to może wyjść niezbyt udanie. Takie w każdym razie jest moje zdanie.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eliza
bywalec
bywalec


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 163
Skąd: 51°47'N 19°28'E

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no lepiej że tak powiem z czegoś zrezygnowac wogole niz wraz z kosztami obnizyc i jakosc jakis usług. bo tak to oszczedzi sie tylko troche a zadowolonym sie nei bedzie z czegos to juz lepiej wogole zrezygnowac i kase na cos innego przeznaczyc zeby bylo dobrze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Liziii
guru
guru


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 6311

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zawsze tanszy musi znaczyc gorsze. Uzywana suknia, jesli nie jest uszkodzona czy zniszczona to czemu nie? Mozna zaoszczedzic nawet ponad polowe ceny uśmiech Ja zrozumialam ze te 15-20 tyś ma byc na "talerzyki" - o to chodzilo? Bo jesli przy 150 gosciach to mialby byc koszt calego wesela to tez sadze ze trzeba z czegos zrezygnowac.. albo kamerzysta albo fotograf ale to usluga o nienajnizszym koszcie. Rezygnacja z wynajmu auta? Znam osoby ktore w ramach prezentu slubnego prosily znajomego z ładnym samochodem by ich zawiozl do slubu. To oszczednosc rzedu 500-1000zł ale zawsze coś.
Z drugiej strony na niektorych rzeczach sie nie da oszczedzic. Kupicie za mało wódki i braknie... moze wyjsc niezręcznie. Zamowicie tanszy tort w niesprawdzonej, niszowej cukierni - kto wie jak bedzie smakował i czy znajdą sie na niego amatorzy..
Na niektorych kwestiach bym nie oszczedzala.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
straszna_dama
guru
guru


Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 6180
Skąd: Göteborg/Szwecja

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To rzeczywiście zależy od restauracji. Nie tylko na obrzeżach, czasem i w samym mieście można znaleźć coś ciekawego. Ja szukałam sal do 200 zł i uzbierało się tego dość sporo. Choć szczerze Ci powiem, my zdecydowaliśmy się na wynajęcie sali weselej niedaleko miasta ze względu na możliwość skorzystania z ogródka i ciszy towarzyszącej takim miejscom.
_________________
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pablo&Aga
gaduła
gaduła


Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 339
Skąd: Kraków - Azory

PostWysłany: Nie 21 Mar 2010, 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My planujemy wesele na 80 osób i też tniemy koszty.
Mamy tani choć dobry catering.
Cena sali jest do zaakceptowania.
Nasz znajomy , który ma firmie foto/video ma konkurencyjne ceny.
Nie mamy poprawiny.
Patrzymy za promocjami (kupiliśmy dobrą wódkę za nieduży koszt)
Patrzcie na allegro, dużo fajnych rzeczy za niewielkie pieniądze.
Popatrzcie za używaną suknią, nie koniecznie nową.
Nie kupujcie firmowego garnituru.

Patrzcie za promocjami. Bo czasem można naprawdę dużo zaoszczędzić. Popytajcie w rodzinie , może ma ktoś kogoś znajomego co pracuje w branży ślubnej. Macie jeszcze 2 lata także dużo czasu.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ślubne :: strona główna -> Archiwum postów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.



Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group