|
Forum ślubne Ślub-Wesele.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadow's wife guru
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 10413 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 29 Maj 2011, 19:07 Temat postu: |
|
|
wg mnie wszystko zależy od tego gdzie robisz wesele, i m.in co masz wliczone w jego koszty? tort, dekoracje, alkohol, ile od talerzyka oczywiście. musisz policzyć do tego wszystkiego dj, czy zespół jakiś. rozumiem ,że chodzi ci tylko i wyłącznie koszty przyjęcia weselnego?
my policzyliśmy na ok 80 osób +/- 30 tys. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
misia1608 bywalec
Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 196
|
Wysłany: Nie 29 Maj 2011, 20:21 Temat postu: |
|
|
nam na 98 osób wychodzi około 40 tys. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa kandydat
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 42 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 29 Maj 2011, 20:26 Temat postu: |
|
|
Shadow's wife, chodzi mi o całkowity koszt wesela ze wszystkim, dj-em, czy zespołem, fotografem, co tam która miała, po prostu całkowity koszt.
I tak, wiem, że to zależy od regionu, czasu, gości, znajomości i innych przyległości Chcę po prostu wiedzieć orientacyjnie jakich wydatków można oczekiwać (w najlepszym/najgorszym razie), jaki koszt jest w miarę normalny, a jaki to gruba przesada. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
blondyna142 guru
Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 2559
|
Wysłany: Pon 30 Maj 2011, 9:01 Temat postu: |
|
|
Moje wesele na 65 osob ze wszystkim wyniosło 35 tysięcy - podliczyliśmy straty hihihih _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juliette guru
Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 2929
|
Wysłany: Pon 30 Maj 2011, 12:42 Temat postu: |
|
|
46 osób - 30 tys. zł _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 30 Maj 2011, 14:53 Temat postu: |
|
|
... _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
Ostatnio zmieniony przez Pralinka dnia Wto 20 Lis 2012, 13:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Pon 30 Maj 2011, 15:08 Temat postu: |
|
|
Pralinka napisał: | przyznam, ze mnie przerazają te koszta wesele. Planujemy przyjęcie na 40 osób, założyliśmy ze na przyjecie wydamy maks 10 000 zł a na reszte czyli slub, samochód kwiaty i ciuchy 5 000 zł. Czyli całość 15 000 zł. Wasze kwoty mnie przerażają. Możecie napisać za co dokładnie tak duzo płacicie? Może cos przeoczylismy. |
Przyjęcie tzn. co w tym planujecie? Bo nam 'przyjęcie' na 50 osób wyszło 15 tysięcy, więc w waszym zakresie.. Zrobiłam sobie ostatnio tabelkę co ile dokładnie nas kosztuje i podliczyłam.. Może lista pomoże w liczeniu kosztów (starałam się ze wszystkimi pierdółkami, więc od tablic rejestracyjnych po restaurację.. Mam nadzieję, że wielu rzeczy nie pominęłam).
opłata w USC
akty urodzenia
muzyka
szampan
restauracja
wódka
wino
pudełka na ciasto
tablice rejestracyjne
dekoracja samochodu
zaproszenia
zawieszki na alkohol
noclegi
obrączki
suknia
bukiet
buty
solarium
biżuteria
manicure
biustonosz
majtki
kurs tańca
kosmetyczka
fryzura
makijaż
garnitur
koszula
spinki
krawat
Dopisujcie co wam jeszcze przyjdzie do głowy, to będę uzupełniać :d _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pinesska guru
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 2039 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 8:17 Temat postu: |
|
|
ewelinka89 napisał: | Pralinka napisał: | przyznam, ze mnie przerazają te koszta wesele. Planujemy przyjęcie na 40 osób, założyliśmy ze na przyjecie wydamy maks 10 000 zł a na reszte czyli slub, samochód kwiaty i ciuchy 5 000 zł. Czyli całość 15 000 zł. Wasze kwoty mnie przerażają. Możecie napisać za co dokładnie tak duzo płacicie? Może cos przeoczylismy. |
Przyjęcie tzn. co w tym planujecie? Bo nam 'przyjęcie' na 50 osób wyszło 15 tysięcy, więc w waszym zakresie.. Zrobiłam sobie ostatnio tabelkę co ile dokładnie nas kosztuje i podliczyłam.. Może lista pomoże w liczeniu kosztów (starałam się ze wszystkimi pierdółkami, więc od tablic rejestracyjnych po restaurację.. Mam nadzieję, że wielu rzeczy nie pominęłam).
opłata w USC
akty urodzenia
muzyka
szampan
restauracja
wódka
wino
pudełka na ciasto
tablice rejestracyjne
dekoracja samochodu
zaproszenia
zawieszki na alkohol
noclegi
obrączki
suknia
bukiet
buty
solarium
biżuteria
manicure
biustonosz
majtki
kurs tańca
kosmetyczka
fryzura
makijaż
garnitur
koszula
spinki
krawat
Dopisujcie co wam jeszcze przyjdzie do głowy, to będę uzupełniać :d |
welon
obraczki
fotograf
kamerzysta
podziękowania dla rodziców/dla gości
zapowiedzi
ślub
organista
kościelny
przybranie kościoła
dekoratorka na sale
paznokcie
podwiazka
kwiatuszki dla gości
bukiet i butonierka
tort
ciasta _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
ewelinka89 moderator
Dołączył: 09 Mar 2011 Posty: 9831
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 8:50 Temat postu: |
|
|
Na razie nic nie miałam do dodania Obrączki były, tort i ciasta zapewnia restauracja, reszty nie załatwiamy Ale jak widać jeszcze w zależności od osoby tych wydatków może być duuuuuuuuuuużo więcej Mam nadzieję, że komuś nasze listy pomogą;p _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pralinka guru
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 4442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Maj 2011, 9:10 Temat postu: |
|
|
... _________________ Ślub cywilny, to aż cywilny, a nie tylko cywilny.
Ostatnio zmieniony przez Pralinka dnia Wto 20 Lis 2012, 13:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Warszawa : Katowice : Kraków : Poznań : Wrocław : Łódź : Szczecin : Gdańsk : Toruń : Bydgoszcz : Częstochowa : Olsztyn : Rzeszów : Piła : Zielona Góra : Lublin : Kielce
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group |
|
|